BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kalo kamu kawan sayer,klik2 la hokey

Sunday, November 23, 2008

i've been tag by zatulnani :)

erm..nani,sy xmau kecewakan kamoo..
tp sy suda m'jwb tag ini.
tp xper..sy akan "paste" kan di 'posting' ini plak yerk!
jap
.
.
.
.jeng..jeng..jeng..!!~
.
.

here are the rules:
1. List these rules on your blog.

2. Share 7 facts about yourself on your blog.

3.Tell 6 unspectacular quirks on yours.

4.Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.

5. Link the person who tagged you.

6. Leave a comment for each blogger.

7 facts about me:-

.: KARINA is not my real name :p

.: saya salah seorang dr org2 yg m'punyai mslh mata (RABUN JAUH)

.: saya xsuka tido kecuali ngantuk/telelap/mmg time tdo

.: saya lemah dlm penulisan/bab2 reka2 ayat(bkn bt huruf k!)

.: xsuka jiran yang xtau mcm mn nak bejiran(mcm org kat ats ni:p)

.: saya dan majalah xbole dipisahkan

.: saya m'punyai diploma akaun dr PUO

7 unspectacular quirks about me:-

.: saya amat gilekan wrapper.pantang jumpe wrapper yg menarik di hati,saya terus grabbed:)

.: saya bole muntah disebabkan bau minyak sapi/mentega/majerin yang dicairkan dlm kuali/periuk.

.: saya xsuka buah mata kucing sbb rasanya yang pelik.

.: saya manusia yg paling malas utk kua umah kalo xde pe2 yg perlu dibuat.

.: kadang2 org lain yg sakit,sy yang nangis(xble tgok org dlm kesakitan/kesedihan)

.: saya amat takutkan hujan+malam bila memandu sbb saya akan jd 'buta'.oh tidak!!

.: saya lalui idup ni dgn kesihatan yg tdk m'berangsangkan;(

7 people to tag:-

-uyun-shafiQ-fajrIn-Sha-nurul-yaya-sis dea

0 lovely comments: