BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kalo kamu kawan sayer,klik2 la hokey

Saturday, September 25, 2010

hepi besday fren:)



to

AKMAL ZARIFATUL RIF'AH

selamat ulangtahun yang ke doplolima tahun.
ko pun cam aku da tua da.
biler nak kawen oiii
hahahahaha
kita nek pelamin sesamer ek.
membina masjid meruntuhkan pelamin
hahahahahahahah

ops!meh2 nak bt ucapan sempena ari lahir ko ~24sept~

~syukur ko masih ade di cc aku

~ko da keje,aku pon da keje.tp gaji ko besar cket dr gaji aku:(..tp xper,yg penting ko kene jd kwn aku sampai bebiler dan bukan setakat ini:)

~ko da capai cita2,dan aku pon da capai cita2..tp ade lagi yg blm tercapai dlm idop kita bedua.so,aku doakan ko dapat mencapai ape yg diimpikan.

~ko da 25..aku pon da 25..tp tu hanya angka,ko dan aku sentiasa muda di alam fana ini.cewahh

~kita da lama kawan...da kenal hampir 20tahun..aku syg ko dan harap ko pun syg aku

~bila ko ada mslh,akula tpt ko meluah segala rasa...bila aku ada mslh ko pun jd tempat aku meluah segala rasa..kita sama..kita serupa..sbb itu la aku syg ko dan makin ari makin bertambah rasa syg ini.mmuah3

~itu sajer aku raser ucapan utk tahun ini(T_T)


(aku tujukan lagu ini khas utk ko)

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


3 lovely comments:

Wahida said...

owh..touching nye awak nye bufday dedikasi long....happy bufday to akmal jugak...dulu mula2 kenal akmal time skolah rendah, terkejut ngn nama dia je..panjang sgt...haha....

karina said...

ha3!!!tau xper....nak ingat pu susoh.

Wahida said...

long..jom la wat reunion sek2 sekolah rendah dulu tu.....g pantai mana2....kat pahang tu banyok beach kan??jom la ararnge...ajok skena, akmal, jea...xpun, jupo kat KL jah...hehe