BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kalo kamu kawan sayer,klik2 la hokey

Wednesday, March 16, 2011

dari RAUB ke SEPANG semata2 sbb MIZA tersayang:)

assalamualaikum..
1st of all, TAHNIAH utk MIZA&SYAHRUL
yg telah disatukan sebagai
HUBBY & WIFEY yg sah
pada 12mac2011

amin...

"erm...miza,kalo ko baca entry aku neh sila la terharu okey!
bukan ape,sbb ko ngan aku kalo ckp xabes2 nak gelak
kali ni ko cube siyes n terharu plak.boley x?
tp aku tau,ko tengok aku dtg kenduri ko pun ko da terharu kan?
ha3!!!!!"


miza...NORAMIZA md amin...
my fren n tetibe jd bestfriend sepanjang
bersama2 m'harungi susah senang selama
3tahun di POLITEKNIK UNGKU OMAR,PERAK
since 2003 - 2006.


kalo nak citer,mmg banyak r
yang manis,pahit,masin semua ada.
tp yg paling xbley lupa
ms CNY tahun 2006 xsilap
me n miza gi PUDU
nak gi jln2 kat PETALING STREET
so xkan nak bwk beg balik kg tu ke hulu ke hilir kan
so,decide gi PUDU n tggl bag kat tpt parking bag tu
after penat2 jln,so time to balik la
fuhh!!!!full giler org kat PUDU
da mcm sardin da kitorang pon
tetibe miza tegur
"along,nape bag(bag laptop) ko terbuke?"
berderau darah
da agak,mesti purse da hilang
erm,betul sangkaan
rupanya ada manusia yg xberhati manusia
dah ambil kesempatan dlm kesesakan tu
buka zip bag tu n curik my purse
mmg xsedar..
so,hari tu nak xnak kene balik RAUB
miza kasik duit rm50 n
sy balik raub tanpa apa2 doc penting pon
dr PUDU nek LRT ke PEKELILING
dr PEKELILING nek BAS ke RAUB
asyik nanges jek
tp dlm hati la.he3
tu la yg xley lupe sepanjang ber hu ha hu ha ngan miza
ko ingat x miza??ha3
n now,dia da jd isteri org
sungguh xsangka
mmg xsangka
xsangka sungguh
huh!!!!

to miza:
~sElamat pEngantin Baru!!
~sEmoga PERKAHWINAN ini adalah PERKAHWINAN yg akan kekal hgg ke syurga
~ko kene jadi Isteri yg baik tau
~ko kene pandai masak tau
~ko kene rajin2 tau
~ko kene cpt2 bagi aku,fifi,yana,fara n nad anak sedare tau
~ko kene ingat benda ni..kene ingat walopun kita da jarang jumpa..kene ingat yg aku syg ko sampai bebiler.mmuahh3
~terima kasih yang x terhingga sbb pernah jadi sahabat ms susah & senang aku selama ni:)














~SEKiAN~

3 lovely comments:

yana said...

along...aku nngs baca entry ni,,sdey x dpt join sama..

Wahida said...

long, ada tiga benda nak diajukan..
first:baju awak cantik...saya jeles...
second: gambar awak shoot nice sangat2...bleh jadi pro dalam masa terdekat...

and third: bila nak kawin...haha

karina said...

yana:ko jgn sdey2.nanti aku pon sdey la:(

wahida:ha3!!!!
first:TQ..
2nd:adoyai!malu sy.sy xpandai pon lagi:p
3rd:erm,kita sm2 doa ek:)